Veelgestelde Vragen

Verzending

Verzending
Binnen hoeveel dagen verzenden jullie?

Wij streven ernaar om de bestellingen binnen 3 dagen te verzenden.

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland:

Verzendkosten zijn gratis boven het bedrag van €100,- ( met een Track & trace code )

- PostNL brievenbuspakket - €3.99 ( met track en trace )

- PostNL pakket met track & trace - €6,49 ( dit is van toepassing van orders die niet door de brievenbus kunnen)

België:

- Pakket België - €12,00 met Track & Trace code.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra jouw pakket is verzonden, ontvang je een e-mail met een Track & Trace code van onze vervoerder. Hier kan je de status van de verzending zien en kan je (indien mogelijk) de bezorger verdere instructies geven over jouw levering.

Ik heb geen Track & trace code ontvangen, wat kan ik nu het beste don?

Wat vervelend! Het kan zijn dat de e-mail met jouw Track & Trace code is beland in jouw spam of dat er een foutje staat in jouw e-mailadres. Neem vooral contact op met onze klantenservice, dan helpen we je graag verder!

Ophalen
Kan ik mijn bestelling bij jullie ook ophalen?

Ja zeker! Je kunt bij ons je bestelling op komen halen, zodra de bestelling klaar ligt krijg je van ons een mailtje. Wij streven ernaar dat je pakketje de volgende dag klaar ligt voor afhalen. 

Wanneer kan ik mijn pakketje bij jullie komen halen?

Zodra het pakketje klaar ligt ontvang je een mailtje van ons, hierin staat wanneer jij het pakketje op kunt komen halen. 

Tussen welke tijden en op welke dagen kan ik mijn pakketje op komen halen?

Regulier gezien kunnen pakketjes van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 uur en 17:30 uur opgehaald worden. Komt dit voor jou niet uit? Dan bieden wij de mogelijkheid om een afspraak te maken, zodat het pakketje op zaterdag ochtend opgehaald kan worden. 

LET OP: neem voor deze afspraak contact met ons op, wij zullen dan samen een tijdvak van een half uur kiezen om het pakketje op te komen halen. 


Bestellen
Hoe weet ik welke maat ik moet bestellen?

We raden je aan om goed te lezen in de omschrijving, wij geven zoveel mogelijk gedetailleerde productinformatie. Dit doen we om het voor jou makkelijker te maken, zodat jij beter weet welke maat je moet bestellen. Twijfel je na het lezen alsnog over een maat? Stuur ons dan gerust een berichtje, wij helpen je graag om advies te geven.

Wanneer is de klantenservice bereikbaar?

Wij streven ernaar om onze mail dagelijks, bij te houden dus je kunt binnen 24 uur een reactie verwachten. Je mag ons altijd op Instagram @lookfavorite.nl een dm bericht of een appje sturen op 06-23345209

Worden items in mijn winkelwagen gereserveerd?

Artikelen in je winkelwagen worden niet gereserveerd. Het is helaas ook niet mogelijk om items te reserveren. Het kan dus helaas voor komen dat een item uit je winkelmandje verdwijnt omdat iemand anders deze net iets eerder heeft afgerekend.

Kan ik na het plaatsten van mijn bestelling deze nog wijzigen of annuleren?

Als je nog iets wilt veranderen aan je geplaatste bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@lookfavorite.nl of stuur ons een Instagram dm. Mogelijk is je pakketje nog niet verzonden en kunnen wij de wijziging nog maken. Is je pakketje al wel verzonden, dan is het helaas niet meer mogelijk.

Kan het afleveradres nog gewijzigd worden?

Als jij het afleveradres wilt wijzigen raden we je aan om direct contact op te nemen. Als jouw pakket nog niet is ingepakt, kan het afleveradres nog door ons worden gewijzigd. Als je pakket al wel is ingepakt, is dit helaas niet meer mogelijk.

Waarom heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen?

Misschien heb je tijdens het invullen van je contactgegevens een foutje gemaakt bij het invoeren van je e-mailadres. Het kan ook zijn dat de bevestigingsmail in je spam terecht is gekomen. Is dit niet het geval? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!

Komen uitverkochte items weer terug op voorraad?

We doen ons best om alle uitverkochte items zo snel mogelijk weer aan te vullen.

 

Betalen  

Wat zijn de betaalmethodes?

Je kunt bij ons je bestelling op verschillende manieren betalen:

  • iDeal
  • Creditcard (Visa, Maestro en Mastercard)
  • Bankcontact (Belgie)

Hoe moet ik mijn kortingscode invoeren?

Heb jij kortingscode? Op de pagina van jouw winkelmandje kun je de kortingscode invullen. De kortingscode voer je in bij "Cadeaubon of Kortingscodeen daarna kun je klikken op "Toepassen". 

Ontvang ik een betaal bevestiging?

Je ontvangt binnen enkele minuten een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Het kan zijn dat dit mailtje in je spam terecht komt. Mocht je geen bevestigingsmail hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Retouren

Binnen hoeveel dagen moet ik mijn pakketje retour sturen? 

Toch niet helemaal happy met je bestelling? Wat vervelend! Maar kan gebeuren geen probleem. Bij Look Favortite kan jij jouw bestelling tot 14 dagen na de aankoop retourneren. LET OP: zorg wel dat jouw pakket voldoet aan onze retourvoorwaarden
Wat zijn de retourkosten?

Dit is afhankelijk met welk bedrijf waarbij je het pakketje retour stuurt. LET OP: Bewaar goed de Track en trace-code en je verzendbewijsAls je retour niet bij ons aankomt kunnen wij hem helaas niet verwerken.

Binnen welk termijn wordt mijn retourzending verwerkt?
Na ontvangst van een retourzending wordt binnen 7 dagen jouw retourzending verwerkt en zal de terugbetaling in werking gezet worden. Hierover ontvang je automatisch een e-mail met daarin verdere informatie over de terugbetaling. 

Help ik ben mijn pakbon kwijt wat nu?
Dat is geen probleem! Het is belangrijk dat je dan een brief met jouw retourzending meestuurt met daarop jouw naam, ordernummer en e-mailadres. 
Is het mogelijk om sale items retour te sturen?

Het is helaas niet mogelijk om sale items te retourneren, daarnaast is het ook niet mogelijk om items die met een promotie code besteld zijn te retourneren. 

Wat ik doen als ik een een beschadigd item heb ontvangen?

Wat vervelend dat jouw bestelling beschadigd is geraakt tijdens de verzending, neem zo snel mogelijk contact met onze klantenservice op. Zorg dat je een bewijs/foto van de beschadiging meestuurt. Wij kijken samen met je naar de beste oplossing om dit op te lossen. 

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Hoe kom ik aan het juiste artikel?

Oeps... Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan bij de verwerking van je bestelling. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.

Kan ik meerdere bestellingen in één retour samenvoegen?
Ja! Het is mogelijk om meerdere bestellingen in één pakket te retourneren. Het is wel Belangrijk dat beide pakbonnen in het pakket worden toegevoegd.
Wat is jullie retouradres?

 De Hemeltjes 3 - 5051JR - Goirle, Noord Brabant